Pages

Tuesday, August 2, 2011

.:: panGGilan2 merSa kekasiH di Mesia::.

sebelum itu...Assalamualaikum..
oitt..lame dah aku x updte blog..
HAHA..
mlas kot...

aku terpanggil nk kupas tajuk yg super lol ni..
korang2 yg masih suci dari berkasih-kasihan ni..
mesti geli-geleman ngan entry ni..haha...(apa aku peduli)..bedal jelah

klu korang perasan..(x perasan xyah bc)
klu dah name bercinta, gelaran yg diberikan kepada kasih hati, ulam jantung raja, memg mcm2..
ni yang mane aku pernah terdengar la.. yang aku x dengar byk lg la...
antaranya ialah...jeng3.....

1) abang ::: sayang   (yg ni paling banyak org gune)
2) honey ::: hubby
3) b ::: darling
4) mama ::: papa
5) sayang ::: ayang
6) ibu ::: ayah
7) anje ::: ayang   (yang klasik sket..hee)
8) atuk ::: nenek   (ade sape pernah gune gelaran ni???? memg diorang retro hbis r..haha)
9) abi ::: umie     (ni mcm sejuk je perut aku mndengarnye...KIH3)
10) awak ::: saya   (huh x romantik lgsung..kuang..kuang...kuang)
11) baby ::: babun  (opsss..gurau jer)
12) abah ::: ma
13) ......erkkk.... aku dah kehabisan idea...korang tmbah r sendiri

so, yg mane lg besh weh? haha.. bg aku, time tgh bahagia memg r nak pggil2 cm 2...
tp bila time gaduh...huh... dah reti dah nk sebut2 pggilan yg cm ni nih...betoi dak??? betoi2...


    gmbr artis korea jugak aku letak...aiyaakkk

setiap pasangan ade pggilan masing2...so, ikut kesesuaian keadaan, kesihatan, keamanan negara la korang nk gune yang mane 1...haha...
 JGN LEBIH2 SUDAH..
kot2 org kt tepi kite bernanah telinga mendengarnya nnt...hee


  oh! memg serasi la..HAHA

so, konklusinya... bercinta lepas kawin lg syok sebenrnye..buibuibuibui~~~
(erkkk mcm xde kena mengena je konklusi ni ngan tjuk entry..aishhhh)

p/s: jaga diri anda..jgn terjebak dlm jebak..


CAMAT BERPOSE GENG..>_<

3 comments:

  1. yeke..yayang ngan ape? yayang ngan yayah ke?hehe..=p

    ReplyDelete
  2. wah.. aku nk panggil ape.. panggil name je lah.. masing2 bagi name korea, oppa... hahaha

    ReplyDelete