Pages

Wednesday, August 18, 2010

~bERsAhuR DenGAN AhLi PerOSak KHAR~

inilah antara ahli perosak kHAR..(koya jah niE..)

pg yg pindah indah lg mulia ini..
dpt shur ngan dayah(cik yayah) n naim (cik na)...
yeh????(mama rozie..)
knp yeh x join....
hehe..
die...heee
sebelum 2 wt snaman mulut sket....errmmmmm...aaaa.....(nganga mulut luas2)

aku tido kt bilik yeh mlam td
*bilik yeh=bilik sejuk dan nyaman..bilik org mikir dalam...hehe
so shur lah kt ctu terus...

shur td xde org kejut...(muhamad solehin bgun lwt..xpe2...u still my hero..hehe)
aku bgun guna jam hp..
bunyi punye kuat...bongok bingit telinga aku yg indah ini..haha~~
*lagu alarm hp aku=lagu dlm drama sassy girl tjuk annbie

dlm 4.40 aku bgun..
trus masak nasi..(wt mcm umah sndiri plak)
aku pun potong mane2 yg patut..(patut syur k)
tibe2 aku bunyi satu dentuman kuat!!
dentuman dr arah belakang bdn ku..
oh....eh...wahhh...
dayah rupenye...bgun dr tido..

dayah ngan kepala tingtong....
muka 26sen..(hrga lelong kt metro saver)..
terus ambik piuk..
aku igt die mamai ke ape...

"dyh nak wat ape?"
"nak panaskan minyak"
"oh, ok2.."
(aku igt die nak bsuh muka dlm piuk ns dah td...hahaha..sory dyh..)

so..tong tang..ting tung....
siap r nasi goreng kg yg x berapa kg..haha..
 ni ha rupenye ns greng kg kami..(padahal gmbr ni cr kt pak cik google)

oh sblum 2...
lpas dyh bgun aku p sengih2 kt naim...
suh die bgun tido..
(naim pg2 pun ckp banyok ajer..aktif sugguh die)

kitaorg mkn2..smbil berbual2...
aku x psti r kitaorg ade mgumpt ke x time 2.
hrp2 xde r....klu ade pun wat2 xde lah..
nk wt cam ne terbiase..hahaha

pepun tq kpd tuan umah...sudi tmpgkan aku...
aku terharu..(perlu ke aku mglirkan air mata di sini??)
aku wt cm umah sendiri..(aku plak yg lebh2 dlm umah 2..)
esok kite shur same2 lg e...(tolong r..merayu nih...)
esok jom paksa naim wat nasi beriani gam tomato untuk sahur!!!..(x kire nak jugak!)
ok dah r...nk solat zohor subuh..(bjet cam beriman r..)
wsalam...=)

*p/s=dyh x mkn kacang pnjg...lada potong kecik2...naim bedal je sume..

4 comments:

  1. thnx sue..
    bc N3 ni wat aku trsyum.
    pg yg sgt stress :(

    ReplyDelete
  2. sori arini xdpt kjut..sy bgun lwat..kne kjut ngn mmber suh tlong siapkn rport kul 3..hehe rajin die 2lis blog e..pape pon,slamat brpuasa..

    -(En.solehin)

    ReplyDelete
  3. x pyah la nk mgalirkan i mta sgala..6t x psl2 blik ak bjir plak..hahah..eh ak x join eh sahur td??ermm nape ye??mgkin sbb ak sdh knyang mkan angin akbat tdur d ats simen (perlu ke)..hahaha

    p/s:blik ak nyaman n sjuk sbb blik org beriman la ktakan..hahahhahha

    ~yeh aka mama rozie~

    ReplyDelete
  4. dyh= mu senyum sugguh comey..(x hbis2 ngan bodek..)

    en.solehin= xpe..nnt jgn lupe kjutkn sy lg e...=)
    time rjin ni slalu la post entry..tp klu mls..psword nk sign in pon blh lupe..hee

    mama rozie=klu bnjir x leh r mu tido atas simen lg..haha...
    xpe nnt mu join r kitaorg shur...
    nk mkn ikan singgang mu..weee~~

    ReplyDelete